Jaunais BMW iX5 Hydrogen uz ūdeņraža tiks demonstrēts rudenī. Auto ir eksperimentāls modelis, kas paredzēts jaunas degvielas šūnu spēkstacijas testēšanai. Tajā pašā laikā presei jau ir publicēti modeļa parametri, ar kuriem steidzam dalīties ar visiem zinātkārajiem lasītājiem.
Modeļa spēkstacija attīsta 125 kW. jauda, kas ir līdzvērtīga 170 ZS. Tajā pašā laikā automašīnai ir atkopšanas sistēma, kas ļauj īslaicīgi palielināt jaudu līdz 275 kW (374 ZS). Zem automašīnas apakšas atrodas oglekļa šķiedras tvertne sešiem kilogramiem ūdeņraža, kas ir pietiekami 325 kilometriem.
Pēc izskata modelis atgādina parasto X5, jo patiesībā tas ir prototips. Arī salonā viss palika nemainīgs, izņemot jaunu instrumentu paneli, kas pielāgots ūdeņraža spēkstacijai. Citādi šis ir labi zināms krosovers ar izcilu dizainu un izcilu interjeru.
Šobrīd automašīnai tiek veikti testa testi, pēc kuriem tas, visticamāk, tiks būtiski uzlabots. Iepriecinoši, ka arvien vairāk autoražotāju izmēģina savus spēkus ar ūdeņraža elektriskajiem transportlīdzekļiem. Galu galā šis transporta veids ir ļoti daudzsološs virziens.
Modeļa spēkstacija attīsta 125 kW. jauda, kas ir līdzvērtīga 170 ZS. Tajā pašā laikā automašīnai ir atkopšanas sistēma, kas ļauj īslaicīgi palielināt jaudu līdz 275 kW (374 ZS). Zem automašīnas apakšas atrodas oglekļa šķiedras tvertne sešiem kilogramiem ūdeņraža, kas ir pietiekami 325 kilometriem.
Pēc izskata modelis atgādina parasto X5, jo patiesībā tas ir prototips. Arī salonā viss palika nemainīgs, izņemot jaunu instrumentu paneli, kas pielāgots ūdeņraža spēkstacijai. Citādi šis ir labi zināms krosovers ar izcilu dizainu un izcilu interjeru.
Šobrīd automašīnai tiek veikti testa testi, pēc kuriem tas, visticamāk, tiks būtiski uzlabots. Iepriecinoši, ka arvien vairāk autoražotāju izmēģina savus spēkus ar ūdeņraža elektriskajiem transportlīdzekļiem. Galu galā šis transporta veids ir ļoti daudzsološs virziens.