Ford un pikapi ir tik cieši saistīti, ka tos ir grūti atšķirt. Pirmā šīs klases automašīna no Henrija Forda parādījās pagājušā gadsimta 30. gados. Kopš tā laika zem tilta ir iztecējis daudz ūdens, taču foršu kravas automašīnu ražošana laukiem joprojām ir viena no šī koncerna galvenajām prioritātēm.
Šodien mēs runāsim par Ford Ranger modeli, kas aizstāja P375. Automašīna ir salikta uz T6 platformas bāzes, kas tika izmantota tās priekšgājējā. Kopumā tehniski šis ir tas pats P375, ar jaunu stilīgu izskatu ar retro motīviem, kā arī ērtāku interjeru.
Zem Ranger pārsega atrodas V6 benzīna dzinēju līnija ar vidējo jaudu 320 ZS. Pieejama arī visu riteņu piedziņas automātiskā pārnesumkārba. Kas attiecas uz interjeru, ir pieejams pilns iespēju klāsts, tostarp klimata kontrole un multimediju sistēma.
Tomēr modeļa stiprākā puse ir tās izskats. Pikaps ir uzkrājis daudzu gadu dizaineru un konstruktoru pieredzi, pateicoties kam ārpuse izraisa burtisku vizuālu ekstāzi ikvienā šī skaistuma aplūkotājā. Tādējādi jaunā automašīna noteikti būs ļoti pieprasīta stilīgu modeļu cienītāju vidū.
Šodien mēs runāsim par Ford Ranger modeli, kas aizstāja P375. Automašīna ir salikta uz T6 platformas bāzes, kas tika izmantota tās priekšgājējā. Kopumā tehniski šis ir tas pats P375, ar jaunu stilīgu izskatu ar retro motīviem, kā arī ērtāku interjeru.
Zem Ranger pārsega atrodas V6 benzīna dzinēju līnija ar vidējo jaudu 320 ZS. Pieejama arī visu riteņu piedziņas automātiskā pārnesumkārba. Kas attiecas uz interjeru, ir pieejams pilns iespēju klāsts, tostarp klimata kontrole un multimediju sistēma.
Tomēr modeļa stiprākā puse ir tās izskats. Pikaps ir uzkrājis daudzu gadu dizaineru un konstruktoru pieredzi, pateicoties kam ārpuse izraisa burtisku vizuālu ekstāzi ikvienā šī skaistuma aplūkotājā. Tādējādi jaunā automašīna noteikti būs ļoti pieprasīta stilīgu modeļu cienītāju vidū.