Mazda jau sen un stingri ieņēma pozīcijas Amerikas Savienoto Valstu tirgū. Tās sporta sedanu un krosoveru līnija patiešām ir ļoti populāra amerikāņu autobraucēju vidū. Tajā pašā laikā tirgus nestāv uz vietas, un konkurenti, kurus pārstāv Toyota, BMW un citi uzņēmumi, cenšas nokost savu gabalu no tā.
Uz šī fona Mazda vadība nolēma izveidot piecus principiāli jaunus modeļus ASV un Eiropas tirgiem. Daži no šiem modeļiem būs esošo automašīnu turpinājumi, taču ir vieta patiešām jauniem, daudzsološiem uzlabojumiem.
Piemēram, plug-in dīzeļa hibrīds ar 48 voltu starteri-ģeneratoru, kas var darboties tikai ar elektrisko jaudu, neiedarbinot iekšdedzes dzinēju. Šis modelis pircējiem sola modernu autopilotu, daudzus vadītāja palīgus, multimediju sistēmu ar lielu skārienekrānu, kā arī vairākus salona un izskata uzlabojumus.
Izcelsies arī cx-50 modelis, kas autobraucējus iepriecinās ar elegantu sportisko izskatu un dzinēju klāstu. Jaunus krosoverus ASV tirgū vajadzētu sagaidīt ne agrāk kā 2025. gadā. Lielākā daļa jauno automašīnu tiks montētas rūpnīcā Alabamas štatā, kas tika uzbūvēta pagājušajā gadā.
Uz šī fona Mazda vadība nolēma izveidot piecus principiāli jaunus modeļus ASV un Eiropas tirgiem. Daži no šiem modeļiem būs esošo automašīnu turpinājumi, taču ir vieta patiešām jauniem, daudzsološiem uzlabojumiem.
Piemēram, plug-in dīzeļa hibrīds ar 48 voltu starteri-ģeneratoru, kas var darboties tikai ar elektrisko jaudu, neiedarbinot iekšdedzes dzinēju. Šis modelis pircējiem sola modernu autopilotu, daudzus vadītāja palīgus, multimediju sistēmu ar lielu skārienekrānu, kā arī vairākus salona un izskata uzlabojumus.
Izcelsies arī cx-50 modelis, kas autobraucējus iepriecinās ar elegantu sportisko izskatu un dzinēju klāstu. Jaunus krosoverus ASV tirgū vajadzētu sagaidīt ne agrāk kā 2025. gadā. Lielākā daļa jauno automašīnu tiks montētas rūpnīcā Alabamas štatā, kas tika uzbūvēta pagājušajā gadā.