Ik pa laikam Opel savus rūdītos fanus iepriecina ar kādu mazas ietilpības auto pārvietošanai pa pilsētu. Tāpēc šodien runāsim par Opel Combo Life, kas ir loģisks turpinājums Peugeot Partner un Citroen Berlingo saimēm, kuras Eiropas tirgū veiksmīgi tiek pārdotas kopš 2008. gada.
Modeli nevar saukt par ārkārtīgi ekonomisku pilsētas auto, lai gan tam ir savas iespējas budžeta pārvietošanai no punkta A uz punktu B. Zem motora pārsega mūs sagaida ļoti pieticīgs 110 ZS benzīna motors, kas spēj paātrināt auto maksimāli līdz 170 kilometriem stundā. Tajā pašā laikā degvielas patēriņš svārstās no 5,1 līdz 8 litriem uz simtu, kas nav nemaz tik mazs.
Tas, par ko dizainerus un dizainerus patiešām var uzslavēt, ir diezgan plašs interjers tik pieticīgam virsbūves izmēram. Turklāt ir diezgan labs komfortablo iespēju komplekts un prātīga salona apdare, no kuras neož pēc lētuma un sekundāra.
Runājot par ārpusi, nav daudz ko runāt. Auto ir neizskatīgs dizaina mākslas darbs, kas neizceļas ar īpašu šarmu vai harizmu. Tomēr viss ir izdarīts diezgan glīti un ar vācu pedantismu.
Modeli nevar saukt par ārkārtīgi ekonomisku pilsētas auto, lai gan tam ir savas iespējas budžeta pārvietošanai no punkta A uz punktu B. Zem motora pārsega mūs sagaida ļoti pieticīgs 110 ZS benzīna motors, kas spēj paātrināt auto maksimāli līdz 170 kilometriem stundā. Tajā pašā laikā degvielas patēriņš svārstās no 5,1 līdz 8 litriem uz simtu, kas nav nemaz tik mazs.
Tas, par ko dizainerus un dizainerus patiešām var uzslavēt, ir diezgan plašs interjers tik pieticīgam virsbūves izmēram. Turklāt ir diezgan labs komfortablo iespēju komplekts un prātīga salona apdare, no kuras neož pēc lētuma un sekundāra.
Runājot par ārpusi, nav daudz ko runāt. Auto ir neizskatīgs dizaina mākslas darbs, kas neizceļas ar īpašu šarmu vai harizmu. Tomēr viss ir izdarīts diezgan glīti un ar vācu pedantismu.